En uppskattad förlängning av din IT-funktion

De stora kostnaderna för IT-support ligger i när användare har IT-strul och inte kan jobba, men är svårt att mäta. RTS har lång erfarenhet av support gällande IT-frågor och vet vad som krävs för att leverera en väl fungerande, konkurrenskraftig och kostnadseffektiv supportfunktion.

En kontaktyta för alla IT-relaterade ärenden

RTS Servicedesk effektiviserar din användarsupport med en skalbar kostnad per användare och månad, och ger användarna EN kontaktyta för alla sina IT-relaterade ärenden. Vi avlastar IT-funktionen genom att ta hand om rutinärenden såsom on-boarding av nya användare, låsta konton, krånglande datorer eller kontakt och felanmälan till tredjeparts-leverantörer.

Agenterna i servicedesken jobbar strukturerat i processer som bygger på ITIL. Det gör att vi hanterar användarnas ärenden snabbt och professionellt med åtgärdstider utifrån prioritet, och strävar efter att lösa så mycket som möjligt redan i första kontakten med användaren. Vi kan ofta hjälpa användaren direkt genom enkel uppkoppling mot användarens dator.

Snabba svarstider och väldigt hjälpsamma kontaktpersoner.

Let’s Work Together

Vill du veta mer om RTS Servicedesk och hur våra specialister kan hjälpa dig och din verksamhet? Fyll i dina uppgifter nedan så hör vi av oss!